تو یه کوچه چند تا سگ هار بودن
نوشته شده توسط : امیر ♥

تو یه کوچه چن تا سگ هار بودن ما هم میخواستیم رد شییم

دوستم گفت من اول رد میشم بعد شما بیایید

گفتم جرات داری رد بشی؟

گفت اره  من خیلی جراتیم

گفتیم جراتی درست نیست کلمه ای مثله غیرت رو  میگن غیرتی

گفت اونی که میگی هیبت هست یعنی هیکل دار که میگن هیبتی

هیچی ما دعوامون شد سگ ها هم متوجه ما شدن افتادن دنبالمون (((((((((((((((((:





:: برچسب‌ها: سگ , کوچه , هار , دوست , فرار ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
نصفه آپممممممممممم

/weblog/file/img/m.jpg
آذین در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
سلام...مرسی که به وبلاگم اومدی.

وب خوبی داری.با تبادل لینک موافقم.
پاسخ: مرسی من لینکت کردم

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
خخخخخخخخخ
خدا شفات بده
شوخی کردم در این درگه که گه گه که کوه و کوه شود که ز امروزت مشو غره که ز فردات نیستی اگه هیچی چی تو دنیا شوخی نیست ولی مرسی از دعات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: